آ
-
آموزش
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
-
آموزش
واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
-
آموزش
آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]
-
آموزش جغرافیا
نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
-
آموزش جغرافیا
بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
-
آموزش جغرافیا
آموزش جغرافیا برمبنای شاخصهای جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
-
آموزش جغرافیا
آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
آموزشوپرورش
فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
آموزش و پرورش
شناسایی و رتبه بندی روشهای موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
-
آنتروپی شانون
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
ا
-
اجتماعی شدن
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
-
ارزیابی
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
-
اقدام پژوهی
نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
-
امکانات آموزشی
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
-
ایران
آموزش جغرافیا برمبنای شاخصهای جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
ب
-
باز تعریف هویت جنسیتی
تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
-
بازدیدمیدانی
آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]
-
بازی های آموزشی هوشمند
نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
-
برنامه درسی
فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
برنامه درسی
بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
پ
-
پارادایم روشی
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
-
پایداری
آموزش جغرافیا برمبنای شاخصهای جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
-
پایگاه اجتماعی- اقتصادی
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
-
پدیدار شناسی
بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
-
پدیدار شناسی
بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
-
پیشرفت تحصیلی
تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
ت
-
تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و رتبه بندی روشهای موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای انواع سرمایهها در کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
-
تحلیل محتوا
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفههای صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
-
تخصص گرایی
بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
-
تدریس پژوهی
واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
-
تدریس تاریخ
کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
-
تدریس غیرتخصصی
بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
-
تربیت شهروندی
ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
-
تربیت شهروندی
فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
تهیه نقشه
آموزش تهیه نقشهی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
-
توپوگرافی
آموزش تهیه نقشهی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
ج
-
جغرافیای ایران
تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
-
جمعیت شناسی
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
-
جمعیت شناسی ایران
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
-
جهان
آموزش جغرافیا برمبنای شاخصهای جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
-
جهانی شدن
تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
د
-
داستان سرایی
نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
-
دانش آموزان
نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
-
دانشجو
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
-
دانشجومعلم
واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
-
دانشجو معلمان جغرافیا
شناسایی و رتبه بندی روشهای موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
-
دانشجویان
بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
-
دختران
تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
-
درس پژوهی
واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
ر
-
راهکارهای آموزش تاریخ
کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
-
رسانه آموزشی
کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
-
رشته تحصیلی
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
-
رضایت از تحصیل
تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
-
روش تدریس
شناسایی و رتبه بندی روشهای موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
-
روش ترکیبی
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
-
روش های نوین تدریس
نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
ژ
-
ژئوتوریسم
آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
س
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل محتوای انواع سرمایهها در کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
-
سرمایه اقتصادی
تحلیل محتوای انواع سرمایهها در کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
-
سرمایه انسانی
تحلیل محتوای انواع سرمایهها در کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
-
سرمایه فرهنگی
تحلیل محتوای انواع سرمایهها در کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
-
سنجش سطح خوانایی
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
ش
-
ششم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
ض
-
ضریب درگیری
تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
ط
-
طبقه اجتماعی
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
ع
-
عدالت آموزشی
تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
-
عملکرد تحصیلی
تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
فرایند یاددهی- یادگیری
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی
تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
ک
-
کارگاه آموزشی
آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
-
کارگزار بومی
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
-
کارگزار غیربومی
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
-
کاریکاتور
کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
-
کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتابدرسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
-
کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم
ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
-
کلاس وارونه
واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
گ
-
گروه های آموزشی
نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
ل
-
لندفرم های ژئومورفیک
آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]
م
-
مؤلفه های هویت ملی
تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
-
متوسطه اول
تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفههای صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
-
مجازی
واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
-
مدارس
آموزش جغرافیا برمبنای شاخصهای جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
-
مدل رقومی ارتفاع
آموزش تهیه نقشهی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
-
مسائل جمعیتی- اجتماعی نوظهور
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
-
مصرف گرایی
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
-
مطالعات اجتماعی هفتم
تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفههای صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
-
مطالعه تطبیقی
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
مهارت های اجتماعی
ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
-
موزه
آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
-
مولفههای صلح
تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفههای صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
و
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
ه
-
هفتم متوسطه اول
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
-
همدان
تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
-
هوش هیجانی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
-
هویت اجتماعی
نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
ی
-
یادگیری فعال
نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
-
یادگیری معکوس
واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد