نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • آموزش واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
  • آموزش آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]
  • آموزش جغرافیا نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
  • آموزش جغرافیا بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
  • آموزش جغرافیا آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • آموزش جغرافیا بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
  • آموزش جغرافیا آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
  • آموزش جغرافیا‌ بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • آموزش‌وپرورش فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • آموزش و پرورش شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • آنتروپی‌ شانون ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]

ا

  • اجتماعی شدن بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • ارزیابی ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
  • اقدام پژوهی نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
  • امکانات آموزشی نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
  • ایران آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]

ب

  • باز تعریف هویت جنسیتی تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
  • بازدیدمیدانی آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]
  • بازی های آموزشی هوشمند نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]
  • برنامه درسی فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • برنامه درسی بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]

پ

  • پارادایم روشی روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
  • پایداری آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • پایگاه اجتماعی- اقتصادی نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
  • پدیدار شناسی بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
  • پدیدار شناسی بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]

ت

  • تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • تحلیل محتوا ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفه‌های صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
  • تخصص گرایی بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
  • تدریس پژوهی واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • تدریس تاریخ کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • تدریس غیرتخصصی بازنمایی تجارب تدریس غیر حرفه ای معلمان جغرافیا؛ یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-162]
  • تربیت شهروندی ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • تربیت شهروندی فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • تهیه نقشه آموزش تهیه نقشه‌ی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
  • توپوگرافی آموزش تهیه نقشه‌ی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]

ج

  • جغرافیای ایران تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]
  • جمعیت شناسی روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
  • جمعیت شناسی ایران روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
  • جهان آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • جهانی شدن تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]

د

  • داستان سرایی نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
  • دانش آموزان نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
  • دانشجو نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
  • دانشجومعلم واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • دانشجو معلمان جغرافیا شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • دانشجویان بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 95-110]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • دختران تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
  • درس پژوهی واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 79-104]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]

ر

  • راهکارهای آموزش تاریخ کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • رسانه آموزشی کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • رشته تحصیلی نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]
  • رضایت از تحصیل تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
  • روش تدریس شناسایی و رتبه بندی روش‌های موثر تدریس در آموزش جغرافیا [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 79-94]
  • روش ترکیبی روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
  • روش های نوین تدریس نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]

ژ

  • ژئوتوریسم آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]

س

  • سرمایه اجتماعی تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سرمایه اقتصادی تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سرمایه انسانی تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سرمایه فرهنگی تحلیل محتوای انواع سرمایه‌ها در کتاب جامعه‌شناسی پایه یازدهم علوم انسانی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 111-127]
  • سنجش سطح خوانایی ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]

ش

  • ششم ابتدایی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]

ض

  • ضریب درگیری تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]

ط

  • طبقه اجتماعی نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 129-159]

ع

  • عدالت آموزشی تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]
  • عملکرد تحصیلی تاثیر عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی، رضایت از تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهر آبدانان در سال تحصیلی1401ـ1400 [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 31-50]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
  • فرایند یاددهی- یادگیری بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]

ک

  • کارگاه آموزشی آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
  • کارگزار بومی بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • کارگزار غیربومی بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • کاریکاتور کاربرد رسانه آموزشی کاریکاتور در تدریس تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 163-183]
  • کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب‌درسی مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 7-30]
  • کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • کلاس وارونه واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]

گ

  • گروه های آموزشی نهادهای تاثیرگذار بر آموزش جغرافیا در مدارس ساختارها، وظایف و عملکردها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 41-65]

ل

  • لندفرم های ژئومورفیک آموزش لندفرم های ژئومورفیک و پدیده های جغرافیایی در بازدید میدانی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 25-56]

م

  • مؤلفه های هویت ملی تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
  • متوسطه اول تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفه‌های صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
  • مجازی واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]
  • مدارس آموزش جغرافیا برمبنای شاخص‌های جهانی پایداری در کتب درسی جغرافیا ( نمونه موردی: پایه های تحصیلی مدارس ایران) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 57-78]
  • مدل رقومی ارتفاع آموزش تهیه نقشه‌ی توپوگرافی و مدل رقومی ارتفاع در درس نقشه خوانی و کارتوگرافی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 66-91]
  • مسائل جمعیتی- اجتماعی نوظهور روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 7-32]
  • مصرف گرایی بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف‌گرایی (مطالعه: دانش‌آموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 83-106]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 107-127]
  • مطالعات اجتماعی هفتم تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفه‌های صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]
  • مطالعه تطبیقی بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در ایران با کشورهای کانادا و استرالیا به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • مهارت های اجتماعی ارزیابی رابطه مهارت های اجتماعی و تربیت شهروند در کتاب های جامعه شناسی متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 7-20]
  • موزه آشنایی با ژئوتوریسم به عنوان موزه و کارگاه دانش آموزش جغرافیا (ژئوتوریسم منطقه روداب سبزوار) [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 111-128]
  • مولفه‌های صلح تحلیل محتوای کیفی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس مولفه‌های صلح یونسکو [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 51-78]

و

  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 55-81]

ه

  • هفتم متوسطه اول تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
  • همدان تحلیل جامعه شناختی رابطه میان استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و باز تعریف هویت جنسیتی (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا همدان) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 105-136]
  • هوش هیجانی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 33-53]
  • هویت اجتماعی نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]

ی

  • یادگیری فعال نقش داستان سرایی در یادگیری و علاقه مندی به محتوای درس هویت اجتماعی (مطالعه ای مبتنی بر روش اقدام ‌پژوهی) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 21-40]
  • یادگیری معکوس واکاوی پیامدهای یادگیری به شیوه معکوس مجازی از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 92-110]